Psychologia profesjonalnej obsługi klienta w Urzędzie
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do urzędników obsługujących klientów różnego rodzaju urzędów, w tym m.in. pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. szkoleń, pracowników socjalnych, psychologów, pedagogów, pracowników Akademickich Biur Karier, Biur Rekrutacyjnych itp.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia z zakresu psychologii profesjonalnej obsługi klienta jest zapoznanie uczestników z zasadami i technikami konstruktywnej, efektywnej komunikacji oraz zdobycie umiejętności precyzyjnego formułowania informacji skierowanych do klientów. Uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie z trudnościami związanymi z ich codzienną pracą, zwłaszcza w relacji z interesantami i w sytuacjach stresowych. W ramach szkolenia uczestnicy będą mieli okazję praktycznie sprawdzić swoje umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz z tak zwanymi „trudnymi” klientami. W trakcie szkolenia zostaną omówione też standardy profesjonalnej obsługi klienta przez telefon. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać swoją asertywność w pracy z klientem.
Metody szkoleniowe:
Ze względu na specyfikę tematu szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi m.in. w formie mini-wykładów, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusji kierowanej przez trenera itp.
Potwierdzenie odbycia szkolenia:
Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone imiennym certyfikatem, potwierdzającym posiadaną wiedzę i umiejętności.
Termin zgłoszenia:
Według kolejności zgłoszeń dokonanych poprzez przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Liczba miejsc ograniczona - praca w małej grupie szkoleniowej.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (do pobrania TUTAJ)
HARMONOGRAM SZKOLENIA (do pobrania TUTAJ)
Koszt szkolenia:
800 zł + 200 zł za nocleg z wyżywieniem (dla osób rezerwujących nocleg w trakcie szkolenia – noclegi zorganizowane w miłym i kameralnym pensjonacie; dojazd z/do pensjonatu jest zorganizowany)
Koszt szkolenia obejmuje:
· Przeprowadzenie szkolenia
· Materiały szkoleniowe
· Zakwaterowanie w pensjonacie, wyżywienie (dla osób, które zamówiły nocleg)
· Serwis kawowy i obiady w trakcie zajęć
· Certyfikat ukończenia szkolenia
· Program integracyjny w czasie wolnym od zajęć (dla osób zainteresowanych)
· Obsługę organizacyjną szkolenia
UWAGA!
Istnieje możliwość organizacji szkolenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie – dla grupy zorganizowanej (np. pracowników danej JST i/lub innych współpracujących instytucji). Uprzejmie prosimy o kontakt i uzgodnienie szczegółów!
Serdecznie Zapraszamy!
Renata Kaczyńska-Maciejowska
Dyrektor Zarządzający
PROSPERA Consulting
(601)91-05-09
PS.
Więcej informacji o szkoleniu uzyskają Państwo pod nr tel. (58)320-89-56 lub e-mail: szkolenia@prospera.pl.
|