Menu główne
Start
Misja
Kontakt
Nasi Klienci
Mapa Dojazdu
Praca u nas
SZKOLENIA
Szkolenia
COACHING
Kodeks Coacha
Coaching kariery
Coaching - warsztaty
Studium Coachingu
PROJEKTY DORADCZE
Badanie Opinii Pracowników
Audyt Personalny
Kodeks Etyczny
BADANIA MARKETING
Mystery Shopping
Wywiady Indywidualne
Wywiady Grupowe
PROMOCJE
Promocje
AUDYT KOMPETENCJI
Audyt kompetencyjny PUP w Leżajsku
Kodeks Dobrych Praktyk
kodeks_dobrych_praktyk_PIFS.jpg
NEWSLETTER
Wiadomość HTML?

 

 
Psychologia profesjonalnej obsługi klienta w Urzędzie Drukuj
Wpisał: Renata Kaczyńska-Maciejowska   

Psychologia profesjonalnej obsługi klienta w Urzędzie 

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do urzędników obsługujących klientów różnego rodzaju urzędów, w tym m.in. pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. szkoleń, pracowników socjalnych, psychologów, pedagogów, pracowników Akademickich Biur Karier, Biur Rekrutacyjnych itp.


Cele szkolenia:
Celem szkolenia z zakresu psychologii profesjonalnej obsługi klienta jest zapoznanie uczestników z zasadami i technikami konstruktywnej, efektywnej komunikacji oraz zdobycie umiejętności precyzyjnego formułowania informacji skierowanych do klientów. Uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie z trudnościami związanymi z ich codzienną pracą, zwłaszcza w relacji z interesantami i w sytuacjach stresowych. W ramach szkolenia uczestnicy będą mieli okazję praktycznie sprawdzić swoje umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz z tak zwanymi „trudnymi” klientami. W trakcie szkolenia zostaną omówione też standardy profesjonalnej obsługi klienta przez telefon. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać swoją asertywność w pracy z klientem.
Metody szkoleniowe:
Ze względu na specyfikę tematu szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi m.in. w formie mini-wykładów, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusji kierowanej przez trenera itp.

Potwierdzenie odbycia szkolenia:
Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone imiennym certyfikatem, potwierdzającym posiadaną wiedzę  i umiejętności.
  
Termin zgłoszenia:
Według kolejności zgłoszeń dokonanych poprzez przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Liczba miejsc ograniczona - praca w małej grupie szkoleniowej.
 
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY      (do pobrania TUTAJ)
HARMONOGRAM SZKOLENIA       (do pobrania TUTAJ)

Koszt szkolenia: 
800 zł + 200 zł za nocleg  z wyżywieniem (dla osób rezerwujących nocleg w trakcie szkolenia – noclegi zorganizowane w miłym i kameralnym pensjonacie; dojazd z/do pensjonatu jest zorganizowany)
 
Koszt szkolenia obejmuje:
·       Przeprowadzenie szkolenia
·       Materiały szkoleniowe
·       Zakwaterowanie w pensjonacie, wyżywienie (dla osób, które zamówiły nocleg)
·       Serwis kawowy i obiady w trakcie zajęć
·       Certyfikat ukończenia szkolenia
·       Program integracyjny w czasie wolnym od zajęć (dla osób zainteresowanych)
·       Obsługę organizacyjną szkolenia
 
UWAGA!
Istnieje możliwość organizacji szkolenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie – dla grupy zorganizowanej (np. pracowników danej JST i/lub innych współpracujących instytucji). Uprzejmie prosimy o kontakt i uzgodnienie szczegółów!
 
Serdecznie Zapraszamy!
 
Renata Kaczyńska-Maciejowska
Dyrektor Zarządzający
PROSPERA Consulting
(601)91-05-09
 
PS.
Więcej informacji o szkoleniu uzyskają Państwo pod nr tel. (58)320-89-56 lub e-mail: szkolenia@prospera.pl.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

 
 
Gdańsk
Pokaz slajdów
PROJEKTY EFS
Team Management Leadership
Akademia Kariery
Partnerzy
Polska Izba Firm Szkoleniowych
Extended DISC Polska - Biznes w oparciu o ludzi
XX-lecie Gdańskiego Związku Pracodawców
www.szkoleniakonferencje.pl

 

 
 

Designed by Krzysztof Maciejowski & PixelBunyiP AD 2005