Konkursy, Loterie, Gry, Nagrody Drukuj
Wpisał: Renata Kaczyńska-Maciejowska   
Konkursy, Loterie, Gry, Nagrody

Na zlecenie Klienta możemy opracować i obsłużyć kampanię promocyjną. Nagrody mogą być przyznawane np. na zasadach losowania lub w drodze konkursu – na najlepsze hasło, odpowiedź na pytanie, dokończenie zdania, rysunek itp.
Ciekawą odmianą promocji są gry – specjalnie opracowane dla potrzeb promocji konkretnej marki.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

 
 
Gdańsk
Pokaz slajdów
PROJEKTY EFS
Team Management Leadership
Akademia Kariery
Partnerzy
Polska Izba Firm Szkoleniowych
Extended DISC Polska - Biznes w oparciu o ludzi
XX-lecie Gdańskiego Związku Pracodawców
www.szkoleniakonferencje.pl

 

 
 

Designed by Krzysztof Maciejowski & PixelBunyiP AD 2005