Badanie Opinii Pracowników
Badanie Satysfakcji Pracowników Drukuj
Wpisał: Renata Kaczyńska-Maciejowska   

Cele projektu i korzyści dla Klienta:

Celem tego projektu doradczego jest przeprowadzenie badań dotyczących opinii, oceny warunków pracy, oczekiwań oraz poziomu satysfakcji z pracy pracowników.

Przeprowadzona analiza może stanowić monitoring nastrojów pracowników – wewnętrznych klientów firmy, weryfikujący wcześniejsze założenia Zarządu (potwierdzając lub negując pierwotną diagnozę), oraz być rzetelną podstawą do podejmowania działań służących poprawie funkcjonowania firmy, wprowadzania zmian organizacyjnych czy też wdrażania nowych narzędzi zarządzania.

Czytaj całość…
 

 
 
Gdańsk
Pokaz slajdów
PROJEKTY EFS
Team Management Leadership
Akademia Kariery
Partnerzy
Polska Izba Firm Szkoleniowych
Extended DISC Polska - Biznes w oparciu o ludzi
XX-lecie Gdańskiego Związku Pracodawców
www.szkoleniakonferencje.pl

 

 
 

Designed by Krzysztof Maciejowski & PixelBunyiP AD 2005