Zogniskowane wywiady grupowe Drukuj
Wpisał: Renata Kaczyńska-Maciejowska   
Zogniskowane wywiady grupowe

Zogniskowane wywiady grupowe (focus groups), potocznie zwane fokusami, są obecnie najbardziej popularną jakościową metodą badań marketingowych.

Powodzenie badania w największym stopniu zależy tu od przygotowania, doświadczenia i predyspozycji moderatora, a zwłaszcza jego komunikatywności, umiejętności szybkiego nawiązania dobrej relacji z uczestnikami sesji oraz efektywnego pokierowania dynamiką grupy fokusowej.
Czytaj całość…
 

 
 
Gdańsk
Pokaz slajdów
PROJEKTY EFS
Team Management Leadership
Partnerzy
Polska Izba Firm Szkoleniowych
Extended DISC Polska - Biznes w oparciu o ludzi
XX-lecie Gdańskiego Związku Pracodawców
www.szkoleniakonferencje.pl

 

 
 

Designed by Krzysztof Maciejowski & PixelBunyiP AD 2005